3 miesiące Ignasia



Mój młodszy skarb kończy dzisiaj 3 miesiące! Z jednej strony wydaje mi się, że był z nami od zawsze, a z drugiej mam poczucie, jak ten czas szybko ucieka, dopiero się przecież urodził :)

Przy Franiu nie udało mi się zrealizować projektu "13 zdjęć", który miesiąc po miesiącu pokazuje, jak rośnie i jak się zmienia dziecko. Za drugim razem postanowiłam, że nie odpuszczę. Zastanawiałam się, jaki przedmiot wykorzystać jako element porównawczy, w końcu stanęło na Kurce Babci Dany od LaMillou, bo ona na pewno będzie nam służyła przez długi czas. Oto dotychczasowy efekt:

Ignaś codziennie uczy się czegoś nowego, od kilku dni przepięknie śmieje się na głos, w pozycji półleżącej podnosi głowę, jakby chciał usiąść, trzymany na rękach jest sztywny, nie trzeba mu podtrzymywać główki, umie liczyć do dziesięciu... A nie, to akurat nowa umiejętność Frania ;)
Wyciąga rączki do przedmiotów. Jest pogodny, każdy dzień wita tym swoim przeuroczym, bezzębnym uśmiechem, a już absolutnie za każdym razem uśmiecha się na widok starszego brata, który uwielbia gilgać mu stópki... Zaczął przesypiać całe noce! (no ok, do 5-6 rano, ale to i tak fantastyczny wynik).

Za drugim razem te postępy zachwycają mnie tak samo :)

Komentarze

  1. Ale rośnie! Chyba jest bardziej okrągły niż Franio w jego wieku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz. Nie krępuj się :) To mnie mobilizuje, żeby pisać więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty