Jak zrobić antypoślizgowe skarpetki - (anty) DIY

Zaplanowałam sobie na dzisiaj super wpis z kategorii DIY. Szczerze to byłam mocno podjarana, bo nigdzie nic takiego nie widziałam, mogłam być pierwsza. :D Kiedy tylko zobaczyłam w mojej ukochanej pasmanterii pisak do robienia ABS'ów na skarpetkach pojechałam po niego na drugi koniec miasta (kupując przy okazji mnóstwo innych niezbędnych rzeczy), wróciłam do domu i przystąpiłam do działania. Wszystko wyszło super, już wieczorem miałam Wam o tym pisać, ale postanowiłam najpierw wynalazek dokładnie przetestować. Franek calutki dzień biegał w skarpetkach tak jak co dzień w każdych innych i na koniec dnia niektóre malunki smętnie wisiały (no może Franek lekko im pomógł). Po praniu było tylko gorzej :( Hm, nie wiem, czy ten żel jest taki kiepski czy ja zrobiłam coś nie tak? Może wycisnęłam za małą warstwę, może powinnam ograniczyć się do kropek/kresek/drobnych maźnięć? Niby literki trzymają się lepiej niż strzałki... Nie wiem. Jeśli macie ochotę to sami przetestujcie, ale przestrzegam. To chyba pierwszy wpis z tytułu DIY - TO NIE DZIAŁA ;)

Jeśli się nie zniechęciliście to zobaczcie, jak wyglądała produkcja :)
















Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz. Nie krępuj się :) To mnie mobilizuje, żeby pisać więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty