KSIĄŻKOWE HITY #4 PLUS KONKURS!



Kocham książki, pisałam o tym nie raz. Nie ma dla mnie chyba bardziej wartościowej i interesującej zabawki, sama dla siebie też nie odkryłam nic bardziej relaksującego jak dobra lektura. Ostatnio dość łatwo zamieniłam swoją książkową listę życzeń na dziecięcą i ciągle nie mam dość. Miejsca na książki w biblioteczce chłopców brakuje, a pozycji czekających w kolejce do kupienia wciąż przybywa. Najwyżej dokupimy dodatkowe półeczki ;) Na szczęście zbliżają się Mikołajki, Święta, będzie okazja do powiększenia kolekcji. Na razie zobaczcie, co u nas nowego. A na końcu wpisu konkurs! :)



1. Pod wodą / Pod ziemią, wydawnictwo Dwie Siostry.

Ten, kto zna wydawnictwo Dwie Siostry kupi w ciemno każdą kolejną wydaną książkę bo wie, że na pewno się nie zawiedzie. Dziewczyny wydają tylko wartościowe, ciekawe pozycje, nie ma tu bylejakości ani pustych treści. Kiedy tylko zobaczyłam nowość - podwójną książkę opisującą życie pod wodą i pod ziemią wiedziałam, że muszę ją mieć. Wyobrażałam sobie, że będzie to książeczka podobna do tej "Mam oko na litery" czy "Miasteczko Mamoko" i jakież było moje zdziwienie, kiedy w paczce znalazłam ogromną, ciężką, wielką cegłę? Wow! Do tego z taką ilością fajnie podanej wiedzy... Wydaje mi się, że Franio jest jeszcze za mały na tą książkę ale myślę, że 4-5 latek już będzie mógł z niej skorzystać, a 7-latek będzie na pewno  zachwycony. Jeśli szukacie prezentu dla ciekawego świata dziecka to koniecznie rozważcie zakup tej książki, bo ja oceniam ją na 6+







 









2. Arcypalce, wydawnictwo Dwie Siostry (jakżeby inaczej ;) )

To książeczka - malowanka dla dzieci, idealna dla mojego 2,5-latka. Po otworzeniu jej zobaczycie, jak wiele możliwości może dać farba i małe paluszki. Można bawić się bez końca. Pomysłów jest bardzo dużo, wszystkie, w mojej ocenie, bardzo ciekawe. Wartość książki idealnie oddaje opis ze strony wydawnictwa: "Odkryj magię odcisków palców i zrób z nich cały świat." Jestem pewna, że "Arcypalce" umilą nam jesienno-zimowe wieczory, a przekonamy się o tym 6 grudnia, bo książeczka czeka na Mikołaja ;)





 





3. Przekroje, wydawnictwo Nasza Księgarnia

Ta książeczka to połączenie nauki o owocach i warzywach (na poziomie małego dziecka) i historyjek do opowiadania. W fajny sposób pokazano tu, jak wyglądają w środku np. maliny, pietruszka, jak rosną, jakie mają listki itp a dodatkowo wplecione zostały tu różne historyjki z życia tych roślin (każdy rodzic może się wykazać wyobraźnią). Myślę, że z tą ksiażką można spróbować przekonać do jedzenia zieleniny każdego niejadka. A zobaczcie, co o książce piszą na stronie wydawnictwa: "Warzywa i owoce są zdrowe! Czyli właściwie jakie? Żeby to zrozumieć, warto poznać ich mieszkańców. Na przykład Pektyna cały dzień uwija się i sprząta. Z kolei Białko roślinne to prawdziwy siłacz, choć czasem zdarza się mu też leniuchować. Magnez jest zawsze w dobrym humorze. Witamina A lubi o siebie dbać, a Witamina B długimi godzinami ślęczy nad książkami. Poza nimi są także Wapń, Potas, Likopen, Witamina E i C oraz wiele, wiele innych. Wszystkie bardzo ważne. To dzięki nim właśnie jedzenie owoców i warzyw wychodzi nam na zdrowie!"

 




 




4.  Jesień na ulicy Czereśniowej, wydawnictwo Dwie Siostry 

Wiosnę na ulicy Czereśniowej już Wam polecałam (tutaj), to nadal jedna z najczęściej oglądanych przez Frania książeczek. Jesień może być kontynuacją poprzednich części, może też być czytana zupełnie niezależnie od nich, nie ma to znaczenia bo i tak będziecie zadowoleni. Na pewno pokochacie Czereśniową, wyobraźnia Was poniesie a dzieci będą zachwycone ilością treści, jaka kryje się na kilku stronach tej książeczki. Można brać w ciemno, polecam!




 









_______________________________________________________________________________



Jeśli masz ochotę na jedną z dwóch książeczek: "Przekroje" lub "Jesień na ulicy Czereśniowej" musisz:

1. NA BLOGU:
- w komentarzu napisać, którą książkę wybierasz, 

2. NA FACEBOOKU:
- polubić fanpage LoveLife: https://www.facebook.com/lofflajff/
- udostępnić plakat konkursowy 
- zaprosić do zabawy 2 znajomych

Wyniki konkursu w niedzielę o godz. 20:00, powodzenia!


Jury konkursowe wyłoniło zwycięzcę. Justyna Kurach, gratulujemy :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz. Nie krępuj się :) To mnie mobilizuje, żeby pisać więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty