Liebster Blog Award

Kilka dni temu dostałam wiadomość od pewnej sympatycznej koleżanki z bloga StrefaMatki (zajrzyjcie koniecznie), w której informowała mnie, że zostałam przez nią wskazana do udziału w zabawie Liebster Blog Award. Przyznam, że wcześniej w ogóle nie spotkałam się z tym tematem, zaczęłam więc czytać o nominacjach w sieci. Naprawdę dużo blogów bierze w tym udział! Jest to fajna opcja, żeby lepiej poznać początkującego blogera i jego blog. Dziękuję Aniu a Was zapraszam do mini wywiadu ze mną :-)




Ania poprosiła, bym odpowiedziała na takie oto pytania:

1. Co cenisz w innych osobach?
Hm, nie będę pisała o szacunku, szczerości czy punktualności, bo to na pewno ceni każdy z nas i jest to oczywista oczywistość. Napiszę za to, że cenię ludzi za ich pasje, ciekawe pomysły na życie i za to, że nie boją się realizacji swoich marzeń. Wiedzą, że chcieć to móc. Nie boją się porażki i nie zakładają z góry, że się nie uda. Że potrafią swoją pasją zarazić innych, zmotywować, zostawić ślad w ich życiu. 

2. Czego nie lubisz w innych?
Ostatnio coraz częściej zauważam, że nic nie irytuje mnie bardziej niż niezdrowa chęć do szukania taniej sensacji, plotki, kłamstwo i brak punktualności.

3. Jaka książka zapadła Ci szczególnie w pamięć?
Było ich tak dużo, że trudno byłoby mi je tu wymienić. Jako pierwsza na myśl przyszła mi książka Myśliwskiego "Traktat o łuskaniu fasoli". Może dlatego, że wiąże się z fajnymi wspomnieniami? A poza tym dała mi dużo do myślenia, a takie książki lubię. 

4. Do czego masz słabość?
Bezapelacyjnie do czekolady. 

5. Co sprawiło, że zaczęłaś blogować?
Zawsze lubiłam pisać, ale nie miałam na to czasu. A może był to brak pomysłu? Kiedy urodził się Ignaś nocami zaczęłam czytać różne blogi parentingowe i pomyślałam, że pisanie takiego bloga nie może być trudne. I że chciałabym z innymi dzielić się swoim doświadczeniem. I, paradoksalnie, od kiedy mam mniej czasu to udało mi się rozpocząć blogową przygodę. 


6. Dlaczego taka nazwa bloga?
Nazwa miała opisywać mój stosunek do życia, radość, szczęście ale muszę przyznać, że nie jestem nią zachwycona, a już na pewno nie adresem bloga hihi ;-) Brak mi wyobraźni przy wymyślaniu nazw i haseł ;-)

7. 3 rzeczy, które posiadasz, a bez których mogłabyś się obejść?
Rok temu zrezygnowałam z posiadania telewizora i był to bardzo dobry krok. Mogłabym się też obejść bez wszystkich książek kucharskich, które zgromadziłam i uwielbiam czytać i oglądać, ale wolę je niż przepisy z internetu. Kocham też moją wannę ale ostatnio brakuje czasu na kąpiele więc wystarczyłby prysznic.

8. 3 rzeczy bez których byś nie mogła się obejść. 
Samochód. Chyba nie umiałabym się poruszać komunikacją, tym bardziej, że miejsca, w które zwykle jeżdżę są od niej oddalone. Poza tym nie umiem funkcjonować bez komputera czy telefonu z internetem i bez aparatu fotograficznego. 

9. Co najbardziej lubisz gotować?
Najbardziej lubię piec. Lasagne, chleby i ciasta ;-)

10. Gdybyś mogła coś zmienić w swoim życiu to co by to było?
Z wielu rzeczy nie jestem zadowolona, ale gdyby nie one to nie byłabym w tym miejscu, w którym jestem teraz. A jest to miejsce docelowe ;-)

11. A czego byś nie zmieniła? :)
Chyba poprzedni punkt już zawarł odpowiedź :-)



Z zasady powinnam nominować kolejne blogi i zadać im 11 pytań ale długo zastanawiałam się i nadal nie wiem, kogo mogłabym wytypować. Jeśli ktoś ma ochotę do udziału w zabawie to dajcie znać ;)

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty