Mama pozna mamę

Odwiedziła mnie koleżanka. Z pracy. Nie widziałyśmy się dawno, opowiedziała mi, co u kogo słychać, co nowego dzieje się w firmie. Potem zapytała "dużo starych znajomych cię odwiedza?"

Nie.
Właściwie to NIKT...

Bo gdy się zastanowiłam to wszyscy moi obecni znajomi to osoby poznane niedawno. Albo tacy znajomi, z którymi przed urodzeniem chłopaków niewiele mnie łączyło a teraz połączyło nas macierzyństwo.

Czy któryś z moich starych znajomych poznał Ignasia? Nie... Niestety... Mimo że zaproszenie zawsze jest aktualne, że staramy się kontakt utrzymać to i tak wiele się zmieniło przez te kilka lat. Nagle nikt nie ma czasu, nagle do nas daleko, ktoś ma katar a potem aż do wakacji zajęty każdy weekend. Samo życie. To smutne. Bardzo mi tych kontaktów brakuje.

Ale też odkąd zostałam mamą w tym temacie dużo zmieniło się na plus. Poznałam mnóstwo cudownych mam, ich jeszcze wspanialszych dzieci. Pisałam już kiedyś, że mam najlepsze pod słońcem przyjaciółki poznane w internecie, mam super koleżanki poznane w szkole rodzenia, mam wiele sympatycznych sąsiadek, do których mogę zawsze się zwrócić po pomoc. Mam wiele kuzynek, szwagierkę, z którymi po urodzeniu chłopaków kontakt zyskał nowe barwy. To jest moc.

Szkoda mi czasów, kiedy ludzie spotykali się prawie codziennie, nie trzeba się było umawiać z kalendarzem w ręku, można było spontanicznie kogoś odwiedzić i zawsze był mile widziany. Dlaczego teraz jest gorzej? Przecież mamy lepszy kontakt niż kiedyś, telefony, samochody, które szybciej dowiozą nas na miejsce... A mimo to oddalamy się od siebie...


_____________________
Jaki depresyjny okres to taki wpis ;) Na szczęście najsmutniejszy miesiąc roku niedługo się kończy i zabierze ze sobą wszystkie ponure myśli :) Czekamy na grudzień pachnący cynamonem i pierniczkami :)

Ignaś dzielnie pomaga mamie segregować stare gazety

Pierwszy raz odważyłam się dać Ignasiowi posiłek metodą BLW. Niepotrzebnie się bałam!






Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. rozkręcam się :) buraczki też będą :)

      Usuń
  2. A no u nas tez z tymi starymi kontaktami ciezko .. w koncu juz nie jestesmy tacy przebojowi jak kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A no u nas tez z tymi starymi kontaktami ciezko .. w koncu juz nie jestesmy tacy przebojowi jak kiedys :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz. Nie krępuj się :) To mnie mobilizuje, żeby pisać więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty