Wesołych Świąt kochani :)


Grudzień mnie pokonał. Brakiem czasu, zbyt dużą ilością zadań do wykonania, chorobami i zmęczeniem. Miałam w planach wiele postów świątecznych, chciałam się Wam pochwalić naszymi własnoręcznie naszykowanymi ozdobami na choinkę, ale wszystko to odłożyłam na potem, musiałam się skupić na domu. Nie wiem jak to robią inne mamy blogerki, które publikują tydzień w tydzień po 3 posty i zawsze mają czas na przygotowanie kalendarza adwentowego, świątecznej metamorfozy domu, zestawienia najfajniejszych prezentów, kilku przepisów na świąteczne potrawy a do tego aktywnie i twórczo spędzają czas z mężem i dziećmi. Nie da się. Ignaś coraz śmielej penetruje mieszkanie, zaczyna stawać na nóżki, więc trzeba go mocniej pilnować, bo o upadki teraz nie trudno. Franio poszedł w połowie miesiąca do przedszkola, co też trochę rozbiło nam codzienny harmonogram dnia, praktycznie przestał spać w dzień... Wszystkich nas dopadł jakiś wirus przyniesiony z przedszkola, najgorzej, jak zwykle, czuje się Ignaś. Niedawno skończył jeden antybiotyk a lekarz już przepisał mu kolejny :(

Ale nie poddajemy się, jutro jest przecież Wigilia, czas, kiedy dzieją się cuda :)




Dziękuję wszystkim, którzy tu czasami zaglądają. Korzystając z okazji życzę Wam aby wszyscy z Was znaleźli swoje miejsce przy świątecznym stole, by spełniły się Wasze najskrytsze marzenia, aby każdy kolejny dzień był jeszcze lepszy od poprzedniego. Bądźmy dla siebie bardziej serdeczni, patrzmy na to co dobre a nie na to co nasz dzieli. Wesołych Świąt Kochani!

 



 (zdjęcia zrobiła nam p. Iga z Petit Studio Photography, jest rewelacyjna)

Komentarze

  1. Czekałam na paczkę już długi czas i obawiałam się, że przepadła na zawsze, a tu dzisiaj wydarzył się cud - przyszły 2 paczki.
    Również życzę wszystkiego najlepszego na święta! ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz. Nie krępuj się :) To mnie mobilizuje, żeby pisać więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty