Wieczorne rytuały

- Ja nie chcę iść się kąpać!
- Nie chcę iść spać, chcę się bawić w wannie!
- Nie chcę do łóżka.
- Zapomniałem dać tacie Maciekowi buziaka.
- Mamo, poczytaj książeczkę.
- Zaśpiewaj "koty dwa".
- Nie, inną bajeczkę zaśpiewaj.
- A dlaczego z popielnika?
- Czemu mruga?
- Czemu miała chatkę z ciasta?
- A jakie dziwy?
- Baba Jaga jest straszna?
- Mamo, chcę mleko.
- Siku.
- Soczek.
- Opowiedz bajeczkę o Azorku. 
- Mamo, ja nie chcę spać.
- Mamo, pomasuj plecki.
- Boli noga.
- I ucho.
- Połóż się obok.
- Zaśpiewaj bajeczkę.
- Nie. Inną.
- Czemu ma w fartuszku pełno gwiazd?
- A dlaczego świecą?
- Mamo, czemu ptaszki nie chciały więcej spać?
- Głaskaj ucho.
- Czemu malusia?
- Czemu tańcowała?
- Mamo, chcę mleko.
- Czemu leży wśród stajenki?
- A dlaczego nie miała sukienki?
- A gdzie mieszka babcia?
- Ty jesteś córeczką babci?
- Byłaś moja przyjaciółką?
- Czemu jest noc?
- Ej bi si di i ef dżej...
- Ajlowju mamo, kocham ciebie.
- Ja najbardziej na świecie aż do nieba.
- Zaśpiewaj "koty dwa".
- Dlaczego mam siniaka na kolanku?
- Dlaczego niebo jest blue? A trawa green?
- O! Co to był za dźwięk?
- Co to stuka?
- Mamo, tu są duchy, boję się.
- Mamo, wygoń te duchy. 
- Ja nie chcę spać.
- Chcę bajeczkę na tablecie.
- Chcę serek.
- Czemu mam być cicho?
- Czemu Ignaś się obudzi?
- Mamo, głaskaj.
- Nie chcę kocyka .
- Chcę kocyk.
- Mamo, nie śpij.
- Gdzie idziesz?
- Kolorowych snów.
- Dobranoc, pychałoc. Karaluchy na poduchy.
- Ja chcę ciasto czekoladowe jak Peppa.
- Chcę ciasto gruszkowe.
- Chcę soczek.
- Poczytaj książeczkę.
- Mamo, dlaczego Malwinka mieszka w innym domu?
- Dlaczego tu jest mój dom a nie jest babci dom?
- Chcę do taty.
- Tata jest dzielny. I silny. I wszystko naprawi. Franio się nie boi duchów.
- Chcę mleko...
- Mamo...?
- Mamo, nie chcę... 

Zzzzzzzzzzzzzzz

Komentarze

  1. My jeszcze nie tacy rozgadani, ale kombinowanie sie już zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz. Nie krępuj się :) To mnie mobilizuje, żeby pisać więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty