Rok temu

Rok temu...

Budzą mnie przed świtem. Minutę później KTG cichutko zapisuje coraz mocniejsze skurcze a Twoje miarowo bijące serduszko koi moje nerwy. Tęsknię za Franiem tak mocno, że gdybym tylko miała okazję to bym ze szpitala uciekła.

Coraz bliżej. Cała dygoczę ze strachu. Boję się tego, co będzie, że coś pójdzie nie tak. Chcę mieć to wszystko za sobą. Nie mogę się doczekać, żeby Cię tulić, całować, szeptać do ucha.

10:23

Jesteś! Twój krzyk, tak donośny, tak obcy a jednocześnie taki mój. Włosy białe, aż przezroczyste. Gdybym nie zobaczyła to bym nie uwierzyła. Miałeś być ciemny, czarnowłosy. I ten krzyk, który nie milknie. Słychać Cię pewnie w izbie przyjęć. Do dzisiaj nie masz sobie równych w tej kategorii. Badanie słuchu będzie pierwszą rzeczą do załatwienia po urlopie macierzyńskim ;)


Trzymam Cię w ramionach, nie wypuszczę. Śpisz wtulony w moją pierś, odgłos bicia mojego serca kołysze Cię do snu. Jesteś idealny. Taki podobny do Frania a taki inny. 











Ignasiu, jesteś z nami już cały rok. Rok, który zleciał mi szybciej niż inne lata w moim życiu. Mimo że starałam się bardziej ten wspólny czas szanować. Nie jesteś już niemowlakiem. Jesteś chłopcem, który pragnie poznawać świat więcej i mocniej i nic nie może stanąć Ci w tej nauce na drodze. Jesteś szczęśliwy, radosny, zawsze uśmiechnięty. Taki pozostań. Życzę Ci, żebyś wyrósł na mądrego człowieka. Odnajdź w sobie pasję. Podróżuj. Kochaj życie. Twoja Mama

Komentarze

  1. Ten czas tak szybko leci .. Ignas już jest dużym chłopcem. Duzżym i dzielnym! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem, kiedy to się stało :)

      Usuń
  2. Ten czas tak szybko leci .. Ignas już jest dużym chłopcem. Duzżym i dzielnym! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz. Nie krępuj się :) To mnie mobilizuje, żeby pisać więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty