Liebster vol. 2

Po raz drugi, za sprawą Ani ze Strefy Matki mam okazję odpowiedzieć na kilka pytań dot. mnie samej. Zwykle nie biorę udziału w żadnych tego typu łańcuszkach, ale ponieważ lubię czytać podobne wpisy na innych blogach to z przyjemnością zamieszczę odpowiedzi też u siebie. Wcześniejsze pytania znajdziecie TUTAJ.  Miłej lektury :)



1. Twoje ulubione grzeszki kulinarne to?
Lubię jeść i potrafię zjeść dużo. A grzeszki...? Dam się pokroić za czekoladę, uwielbiam nutellę, whoopera albo wieśmaca z frytkami. No i kaszki z sosem Smakija... mniam!

2. Podaj 3 osoby (nie z rodziny!), które zabrałabyś ze sobą na wyprawę dookoła świata.
Annę Marię Jopek, żeby mi śpiewała, Jamiego Olivera, żeby mi gotował i jakiegoś super masażystę, oczywiście do masowania ;)

3, Czy Twoje macierzyństwo jest takie jakie sobie wyobrażałaś?
Wyobrażałam sobie, że będę mogła poświęcić dzieciom więcej czasu, że dłużej zostanę z nimi w domu, że będziemy częściej podróżować. Ale generalnie jest pięknie, tak jak chciałam.

4. Co byś w sobie zmieniła?
Oj, takich zmian musiałabym przeprowadzić bardzo dużo. Najchętniej, gdyby się dało, poprawiłabym pewność siebie. I codziennie postanawiam sobie, że będę się wszystkim mniej przyjmowała i mniej marudziła.

5. Jak widzisz siebie za 5 lat? Co będziesz robiła?
Będę mieszkała w moim nowym domu, będę jeździła do pracy na rowerze a popołudniami będę pieliła ogródek. Albo będę bawiła się w ogrodzie z chłopakami i malutką córeczką z pięknymi warkoczami :)
 
6. Czego Ci brakuje w tej chwili?
Czasu, snu, kucharki i sprzątaczki ;) I podróżowania, tak jak kiedyś, spontanicznie i bez sztywnego planu.

7. 3 książki, które zapamiętasz do końca życia to ..
Traktat o łuskaniu fasoli - wspaniała książka o życiu, o tym, co ważne i piękne. 

Sto lat samotności - dzięki tej książce poznałam twórczość Marqueza, zaczytałam się w jego książkach. Podobnie zresztą było z Norwegian Wood Murakamiego, dzięki której poznałam książki tego japońskiego pisarza i przepadłam na amen. Kocham!

No i może to wpływ hormonów ale coraz cieplej wspominam Dzieci z Bullerbyn. Pamiętam nawet chwile, kiedy czytałam ją jeszcze będąc dzieckiem. Oj, chyba znowu muszę ją przeczytać!

8. Czy lubisz swoje imię? Jeżeli nie to jakie byś chciała mieć?
Przyzwyczaiłam się :)

9. Jesteś poukładana czy roztrzepana?
Trudno jednoznacznie orzec, bo w pewnych kwestiach jestem do bólu poukładana i praktyczna, w innych totalnie roztrzepana i nigdy nie pamiętam tego, co pamiętać powinnam. Ale chyba sprawiam ogólne wrażenie osoby bardzo poukładanej. Jak myślicie?

10. 3 rzeczy, których nie lubisz?
Flaków, ubierania się zimą w kilka warstw ubrań i dni, kiedy na nic nie mam siły ani ochoty. Oo, i nie lubię, kiedy moje dzieci chorują.

11. 3 rzeczy od, których jesteś uzależniona?
Tylko trzy? ;) Hm, na pewno jestem uzależniona od instagramu, od czytania i od herbaty z pokrzywy. No i od nutelli wyjadanej ze słoika łyżką...

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty