Czym jest szczęście

Zamiast kwietnia za oknem listopad.
Herbata wystygła. Malinowa.
Znów siedzę nad listą zakupów z pustką w głowie. Bez pomysłu, co zrobić na obiad.
Tak, bywam zmęczona, zła…

Ale wtedy zamykam oczy… i wystarczy chwila, aby wszystkie złe myśli odpłynęły. Bo przecież ja to wiem, ja zawsze w sercu to mam i tylko czasami daję się ponieść złym emocjom i myślom. Wiem, że szczęście jest obok mnie, muszę tylko otworzyć szerzej oczy.




Bo szczęście to obudzić się po północy na łóżku o wymiarach 70/140, w dziwnej, mało wygodnej pozycji, tuląc do siebie dwoje ukochanych dzieci. Bo mogło ich nie być…

Szczęście to wśliznąć się do ciepłego łóżka i przytulić do mężczyzny życia. Bo mógłby się taki nie trafić.

Szczęście to budzić się rano z bólem pleców, w plątaninie stóp i rąk, bez poduszki pod głową. Bo mogliśmy mieć mniejsze łóżko, które nie pomieści naszej czwórki.

Szczęście to zapełniać dwa razy dziennie zmywarkę. Bo mogłabym potrzebować tylko jednego widelca.

Szczęście to plaża nad Bałtykiem zamiast podróży dookoła świata. Bo to, co najpiękniejsze sama stworzyłam i mam na wyciągnięcie ręki.

Szczęście to wychodzić rano do pracy. Bo bez niej byłoby trudno realizować moje marzenia.

Szczęście to kłótnia przy drzwiach, kto pierwszy otworzy drzwi mamie. Bo mogłaby mnie witać pustka.

Szczęście to zmęczenie. Bo dzięki niemu wiem, jak doceniać resztę.

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty