Marzec w kadrze

 Dzisiejszy wpis jest w zdecydowanej większości w klimacie wakacyjnym. Miłego oglądania :)

rzęsy <3

Prawie 6 lat temu lipiec był tak deszczowy, że mówiono o nim lipcopad. Nie chciałam iść do ślubu z białym parasolem, wolałam coś kolorowego, wesołego. Kupiłam ten. Parasol służy mi od tamtej pory ;) a w dniu ślubu nie padało!

 
Książkę bardzo polecam. Okoliczności przyrody również ;)
Dobrze, że czytać można ;)

 
ten chłopiec kocha mapy

fascynujące cienie, prawda? ;)

uwielbiam tureckie klimaty ;)
 

Kyrenia / Girne. Piękne miejsce

"to ja was tutaj zaprowadziłem, z mapą!"



chciałabym zobaczyć taką czystą wodę w Bałtyku...

każdy kontempluje jak potrafi ;)

Wiosenne przepiękne Pafos

Po kąpieli najlepiej grzeje... bluza taty :)

Ten typ raczej wózka nie lubi, ale kiedy nóżki bolą to chętnie korzysta. Wózek to też idealna torba na zakupy, zawsze wypakowany po brzegi. U was też tak jest?

Czy jest lepsza zabawa dla dziecka niż piasek?

Pamiętacie ze swojego dzieciństwa, jak otwierało się pączki maków? Chłopaki już wiedzą, jakie to przyjemne. Dobrze, że w Pafos maków było pod dostatkiem, mieli zajęcie, kiedy dorośli zwiedzali

Nowe odkrycie z biblioteki - Botanicum. Zainteresowani byli i dwu i cztero-latek, ja, babcia. Słowem - książka dla każdego :)
Znowu planujemy :)



Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty